Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.

Viac informácií
Prijať všetky cookies Personalizovať
Prijať zvolené cookies

Ďakujeme za návštevu získajte zľavu 5€ - zľavový kupón obdržíte na Váš zadaný e-mail.

close

1) Kúpili ste si výrobok na e-shope: kamery-hikvision-sk.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. K e-shopovým objednávkam patria aj nákupy, ktoré ste uskutočnili online a vyzdvihli ste si ich v predajni.  

- Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, príp. darček, ktorý bol súčasťou tovaru).
- Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.
- Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy (vzor formulára) spolu s kópiou predajného dokladu – účtenky.
- Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balík neposielajte na dobierku):

ATsys s.r.o.

Ul.Svornosti 50
821 06 Bratislava
GSM: +421918779255
mail@atsys.sk
.
Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť bud písomnou formou v zmysle platných právnych predpisov alebo  telefonicky na telefónnom čísle: +421918779255, alebo e-mailom: mail@atsys.sk.
.
Reklamácia:
Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku.  Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcu. Odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na adresu: mail@atsys.sk

Zakúpili ste si tovar, ktorý po nejakej dobe prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Pripravili sme pre Vás návod, ako postupovať v prípade, že chcete reklamovať výrobok zakúpený na: kamery-hikvision-sk.sk. Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.

Ako postupovať pri reklamácii v našom reklamačnom oddelení?

Výrobok dôkladne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Najistejší prepravný obal býva pôvodný obal k výrobku, ktorý je priamo určený na ochranu výrobku pri preprave. Pre odoslanie zásielky sa, prosím, riaďte pokynmi pre zabalenie dané prepravcom, zásielku je vhodné odoslať ako krehkú a prípadne poistiť. Výrobok odporúčame posielať kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo obsahom balenia. Pre rýchlu identifikáciu odporúčame pridať k výrobku kópiu predajného dokladu (faktúra) a sprievodný list, v ktorom opíšete, aká porucha sa na tovare prejavila.
.
Výrobok následne zašlite na nižšie uvedenú adresu:

ATsys s.r.o.

Ul.Svornosti 50
821 06 Bratislava
GSM: +421918779255

mail@atsys.sk

Sledujte nás na Facebooku

Aktuality
Aktuality na webe
01. 02. 2024

STAŇTE SA ČLENOM VIP PROGRAMU Členom programu sa môžete stať po minimalne troch objednávkach. Zľavy na všetky kategórie na webe a predajni. Vstup do programu vás nič nestojí, stačí sa zaregistrovať a po nákupoch Vás odmeníme.


Akciové B2B ceny
01. 02. 2024

Akciové B2B ceny, výhodný cenník pre inštalačnú firmu zabezpečovacich systémov. Atraktívne zľavy a akcie Vám aktivujeme hneď po prihlásení do firemného účtu ako inštalačná firma. Využite svoju firemnú registráciu a nakupujte lacnejšie .


Viac aktualít